Продавець F2 Parts - специализированный интернет магазин материалов для ремонта. розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
961 відгук
Мінімальне замовлення від 100 грн.
+380 (63) 011-54-45
+380 (98) 015-54-45
Княжий Затон 2\30, Київ, Україна
Кошик
F2 Parts - специализированный интернет магазин расходных материалов для ремонта

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 3 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Обмін або повернення товару. Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: товар, не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т. п. товар полностью укомплектован и не нарушена целостность упаковки сохранены все ярлыки и заводская маркировка Все расходы, в случае обмена или возврата, по транспортировке и доставке берет на себя покупатель. Если покупателю был отправлен бракованный или неправильный (не тот который заказывал) товар, все расходы по доставке оплачивает магазин.​Гарантийные обязательства не распространяются на следующие неисправности: природний знос чи вичерпання ресурсу випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.) пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ) пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner